Krajewski Jacek

Jacek Krajewski

Z wykształcenia socjolog specjalizujący się w dziedzinie komunikacji społecznej. Były rekruter. Od ponad 6 lat pomaga Pracodawcom w doborze odpowiednich narzędzi rekrutacyjno-wizerunkowych w serwisie GoldenLine. Autor bloga (www.jacekkrajewski.pl), na którym porusza tematy z zakresu: HR, marki osobistej oraz nowych mediów.
Zobacz Jacka na GoldenLine!

Wpisy autora
Przeglad mediow – listopad #3

Przegląd mediów – styczeń #3

2015/01/23, Jacek Krajewski

Źródła z branży HR i EB informują, że programy referencyjne będą się cieszyć coraz większą popularnością. Do tego wracamy do tematu generacji Z, która odmieni nasz świat. Zapraszamy!

Programy referencyjne, nowe trendy: Friendhunting już nie wystarcza

Rozszerzenie programu poleceń pracowników o kolejne kręgi (np. byłych pracowników, partnerów biznesowych, klientów) to koncepcja często stosowana wśród amerykańskich pracodawców. Znacznie zwiększają się dzięki temu szanse na znalezienie idealnego kandydata. Więcej na ten temat przeczytacie w artykule na portalu PulsHR.
Co o tym sądzicie? Czy próbowaliście wdrażać takie rozwiązania?

Anna Mikulska: Zmienia się waga employer brandingu w firmach

W ramach wywiadu udzielonemu portalowi osobyzasoby.pl, Anna Mikulska dzieli się swoimi obserwacjami dotyczącymi działań employer brandingowych. Co przyniósł ubiegły rok pod tym względem oraz jakie wyzwania stoją przed pracodawcami w najbliższym czasie?

Czy rynek pracy przestanie kiedyś sprzyjać programistom?

Paweł Zdziech otrzymał od czytelniczki swojego bloga następujące pytanie: „Obserwując od dłuższego czasu z 1-wszego rzędu ‚dynamikę’ rynku IT/Dev, a mówiąc dosadniej – ostrą jazdę bez trzymanki, łapanki rekruterów na Devs’ów i QA’ów, licytację na zasadzie ‚kto da więcej’, ‚u którego pracodawcy jest większy fun, atrakcje, masaż pleców, etc.’, coraz częściej zaczęłam zadawać sobie proste pytanie – kiedy to się skończy?” Przeczytajcie jego najnowszy wpis i zobaczcie, co odpowiedział :)

Generacja Z – pokolenie, które zmieni nasz świat

Doskonale znana w branży medialno-reklamowej Natalia Hatalska poinformowała na swoim blogu o projekcie OnOff, w ramach którego publikować będzie materiały video poświęcone określonym trendom społecznym. Pierwsza odsłona tej serii poświęcona jest pokoleniu Z, które dopiero wchodzi na rynek pracy. Wokół tej grupy krąży kilka stereotypów – czy aby na pewno słusznie? Sprawdźcie sami – zachęcamy do obejrzenia premierowego odcinka:

 

Polecamy również:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.