Wilga Katarzyna

Katarzyna Wilga

Z wykształcenia pedagog kulturoznawstwa, z zawodu marketingowiec. Łączy wiedzę marketingową z fascynacją obszarami EB i HR. Nie ma przed nią tajemnic networking, content marketing, event marketing oraz personal branding. Od 7 lat związana z serwisem biznesowo-rekrutacyjnym GoldenLine.pl. Prelegentka i panelistka wielu konferencji z zakresu HR i EB, wielokrotny członek jury konkursów z tego obszaru m.in. Bohaterowie HR i EBstars. Interesuje się psychologią społeczną i jej mechanizmami a także reklamą (w szczególności społeczną). Swoją wiedzą i obserwacjami z rynku pracy dzieli się na blogu www.blog.goldenline.pl.
Zobacz Katarzynę na GoldenLine!

Wpisy autora
Przeglad mediow HR 2

Przegląd mediów – kwiecień #2

2015/04/10, Katarzyna Wilga

W drugim kwietniowym przeglądzie mediów HR i EB przeczytacie o coraz bardziej przyjaznych miejscach pracy, zobaczycie jak za pomocą kanału na YouTube przekazać wartości firmy i dowiecie się, dlaczego warto zatrudniać borsuki. Miłej lektury!

Zwiększa się presja na przyjazność miejsc pracy

Firmy chcące utrzymać utalentowanych i najlepiej wykwalifikowanych pracowników muszą liczyć się z koniecznością zapewnienia młodym pokoleniom miejsca pracy, do którego będą przychodzić z przyjemnością. Czego oczekują pracownicy od swojego pracodawcy?

Ruszył konkurs Employer Branding Stars (EBstars)

Już po raz czwarty statuetki EBstars trafią do firm prowadzących najlepsze działania w zakresie budowania wizerunku pracodawcy. Nagrody w konkursie przyznane zostaną w sześciu kategoriach: najlepsza kampania EB, najlepsza wewnętrzna kampania EB, najlepsza strona kariery, najlepsze materiały rekrutacyjne, najlepsze wykorzystanie social media i najlepsze wydarzenie offline. Serdecznie zachęcam do zgłoszenia inicjatyw podejmowanych w waszych firmach!

Spójność wizerunkowa firmy jest szalenie ważna. Powinien nad nią czuwać HR

Jak wynika z badania Oracle’a aż 10 proc. przychodów firmy może wygenerować jeden dobry pracownik, który jest odpowiednio zmotywowany oraz opłacany. Niestety firmy bardzo często nie dbają o spójność wizerunkową i skupiają się na działaniach zewnętrznych zapominając, że to pracownicy są najlepszymi ambasadorami marki i firmy.

General Electric

General Electric twierdzi, że wyobraża sobie rzeczy, których inni nie mogą oraz buduje to, czego inni nie są w stanie a przez to czyni świat lepszym. Trafiłam ostatnio na kanał firmowy GE na YT i nie mogę wyjść z podziwu jak świetnie pokazują swoją firmę i pracę. Zobaczcie sami.

Polecamy również:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.