Przegląd mediów – wrzesień #2

W najnowszym przeglądzie newsów branżowych dowiecie się czym jest employer branding wewnętrzny, przeczytacie o zbliżającym się spotkaniu EBMASTERS a także poznacie wady i zalety wydawnictw firmowych. Zapraszamy do lektury!

EBMASTERS Kraków #6

W najbliższą środę 16 września w Krakowie odbędzie się szóste już spotkanie pasjonatów i praktyków employer brandingu. Tematem przewodnim będą “Narzędziownia pracodawcy: Facebook i aplikacje millenialsów”. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Aby się zapisać, po prostu dołącz do wydarzenia na Facebooku.

Zalety i wady wydawnictw firmowych

Najważniejszym zadaniem wewnętrznej komunikacji jest zadbanie o to, aby osoby związane w większym lub mniejszym stopniu z firmą otrzymały właściwe, kompletne i rzetelne informacje w odpowiednim czasie. Zadbanie o prawidłową komunikację wewnątrz zespołu pracowniczego, to najprostsza metoda, aby uzyskać poprawę osiągnięć przedsiębiorstwa i to jak najmniejszym nakładem pracy oraz pieniędzy. Maja Biernacka na swoim blogu przygotowała zestawienie wad i zalet wydawania magazynu firmowego. Być może przekona Was to, do wdrożenia takiego rozwiązania u siebie?

Czym jest employer branding wewnętrzny?

Czym jest employer branding wewnętrzny? O czym trzeba pamiętać jeśli chodzi o działania wewnętrzne? Dlaczego tak ważne jest, aby działania EB były autentyczne? Redakcja portalu osobyzasoby.pl zapytała o to Tomka Polewczyńskiego z MJCC.

Polecamy również:

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *