Justyna Sławik

Randstad Recruitment Manager. Obecnie kieruje działem rekrutacji wewnętrznych w Randstad. Od ponad 10 lat związana z rynkiem HR, z wykształcenia socjolog po Uniwersytecie Warszawskim, dodatkowo wykształcona w kierunku prawa pracy i zarządzania zasobami ludzkimi (studia podyplomowe).
Zobacz Justynę na GoldenLine!

Wpisy autora

Randstad – wizerunek zgodny z rzeczywistością

2015/12/08, Justyna Sławik

Możliwość rozwoju zawodowego, nabywanie unikalnych kompetencji i wspaniali ludzie, z którymi trudno się rozstać – to atuty Randstad, które znajdują potwierdzenie w opiniach użytkowników portalu GoldenLine. Pozytywne opinie to efekt długofalowych działań opartych na otwartości na oceny, dbaniu o pracowników i spójność wizerunku z rzeczywistością.

Słuchamy opinii

Wiemy, co jest ważne dla naszych kandydatów, jakie mają oczekiwania i z jakimi aspiracjami przychodzą do Randstad. Sprawdzamy ich wrażenia i doświadczenia po pierwszych miesiącach pracy w Randstad poprzez zaproszenie do ankiety New Hires Experience. Pracownicy mają również możliwość oceniać wiele aspektów działania firmy w corocznych badaniach Opinii Pracownika, podczas spotkań z Zarządem i w ocenach 360 stopni. Prowadzimy też rozmowy z Top Performers – najlepszymi w danym półroczu pracownikami.

Słabości? Jak każda organizacja mamy swoje plusy i minusy. Nie boimy się o nich słuchać. Dzięki nim otrzymujemy impuls, aby być jeszcze lepszym pracodawcą. Sprawdzamy, co naszym pracownikom doskwiera, a co ich uskrzydla, a najlepsze pomysły wdrażamy w naszej organizacji. Taka strategia, jak widać z opinii na portalu GoldenLine, w naszym przypadku sprawdza się znakomicie.

Dbamy o pracowników

Dobra atmosfera pracy – taką opinię o firmie buduje się przez lata. W naszym przypadku jest ona pochodną kultury organizacyjnej Holdingu Randstad i naszych wartości. To zasługa wielu czynników – szacunku dla kandydatów od momentu rozpoczęcia procesu rekrutacji, powitania i wdrożenia nowego pracownika, programu wprowadzającego, który akcentuje kluczowe wartości, jak również zasad, jakie promują w swoich zespołach menedżerowie i polityki otwartych drzwi.

Wsparcie dla rozwoju zawodowego realizujemy poprzez otwartą politykę rekrutacji i priorytetu dla rekrutacji wewnętrznych – promujemy przejścia pracowników pomiędzy liniami biznesowymi. Przyjazną atmosferę i poszanowanie dla życia prywatnego wsparliśmy w tym roku np. akcją „Dwie godziny dla rodziny” – prezentem dla wszystkich pracowników w postaci 2 godzin wolnych z okazji Dnia Dziecka.

Dziękujemy wszystkim osobom, które pozytywnie oceniają pracę w Randstad, a także tym, którzy zwrócili uwagę na minusy. Dzięki tym opiniom wiemy, co poprawić w naszej codziennej pracy, na co zwrócić szczególną uwagę, jak się rozwijać i dążyć do jak najlepszego odpowiadania na potrzeby kandydatów i pracowników.

 

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.