Katarzyna Wilga

Z wykształcenia pedagog kulturoznawstwa, z zawodu marketingowiec. Łączy wiedzę marketingową z fascynacją obszarami EB i HR. Nie ma przed nią tajemnic networking, content marketing, event marketing oraz personal branding. Od 8 lat związana z serwisem biznesowo-rekrutacyjnym GoldenLine.pl. Prelegentka i panelistka wielu konferencji z zakresu HR i EB, wielokrotny członek jury konkursów z tego obszaru m.in. Bohaterowie HR i EBstars. Interesuje się psychologią społeczną i jej mechanizmami a także reklamą (w szczególności społeczną). Swoją wiedzą i obserwacjami z rynku pracy dzieli się na blogu www.blog.goldenline.pl.
Zobacz Katarzynę na GoldenLine!

Wpisy autora

2 miliony powodów do rekrutacji

2016/02/08, Katarzyna Wilga

GoldenLine przekroczył 2 miliony zarejestrowanych użytkowników. Kim są osoby tworzące w serwisie swój profil zawodowy?

GoldenLine to największy serwis rekrutacyjno-społecznościowy posiadający rozwiązania dla osób  poszukujących pracy, myślących o jej zmianie, a także nie szukających pracy aktywnie, ale zainteresowanych otrzymywaniem propozycji zawodowych. Serwis daje także możliwość oceny pracodawców, dzięki czemu można w nim znaleźć ponad 30 000 merytorycznych opinii wystawionych pracodawcom. GoldenLine ma już 2 miliony zarejestrowanych użytkowników, jest także numerem jeden wśród serwisów tematycznych z kategorii „Praca” według badań Megapanel PBI/Gemius i stale zyskuje na popularności. Kim są osoby tworzące w serwisie swoje profile zawodowe?

Kim są użytkownicy GoldenLine

Największą grupę stanowią osoby w wieku 25 – 34 lata (47 proc.), następnie w kolejności:

  • 35 – 44 lat (30 proc.),
  • 18 – 24 lat (10 proc.),
  • 45 – 54 lat (8 proc.),
  • 55 lat i więcej (5 proc.).

Użytkownicy serwisu GlodenLine.pl to w 52 proc. mężczyźni, a w 48 proc. kobiety. Dominują osoby z tytułem magistra (57 proc.), potem z licencjatem lub tytułem inżyniera (18 proc.) i średnim wykształceniem (8 proc.). Pięć głównych województw, gdzie mieszkają użytkownicy posiadający swoje profile w serwisie GoldenLine to mazowieckie (24 proc.), małopolskie (8 proc.), śląskie (8 proc.), dolnośląskie (7 proc.) i wielkopolskie (7 proc). Natomiast główne branże, w których pracują, to:

  • Finanse/Ekonomia,
  • Sprzedaż,
  • Administracja biurowa,
  • Marketing/Reklama/Public Relations,
  • IT/Oprogramowanie.

2 miliony użytkowników w GoldenLine

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.