Wilga Katarzyna

Katarzyna Wilga

Z wykształcenia pedagog kulturoznawstwa, z zawodu marketingowiec. Łączy wiedzę marketingową z fascynacją obszarami EB i HR. Nie ma przed nią tajemnic networking, content marketing, event marketing oraz personal branding. Od 7 lat związana z serwisem biznesowo-rekrutacyjnym GoldenLine.pl. Prelegentka i panelistka wielu konferencji z zakresu HR i EB, wielokrotny członek jury konkursów z tego obszaru m.in. Bohaterowie HR i EBstars. Interesuje się psychologią społeczną i jej mechanizmami a także reklamą (w szczególności społeczną). Swoją wiedzą i obserwacjami z rynku pracy dzieli się na blogu www.blog.goldenline.pl.
Zobacz Katarzynę na GoldenLine!

Wpisy autora
Przegląd wiadomości z branży rekrutacyjnej i employer branding GoldenLine

Przegląd mediów – luty #2

2016/02/12, Katarzyna Wilga

W dzisiejszym zestawieniu newsów branżowych możecie przeczytać o tym, jak zaplanować budżet na gadżety wykorzystywane na targach kariery, przejrzeć raport o liderach z pokolenia Y i sprawdzić, jak wygląda rekrutacja w IT okiem samych zainteresowanych.

Gadżety karierowe – jak mądrze wykorzystać budżet?

Wielkimi krokami zbliża się czas wzmożonych aktywności pracodawców, czyli targi pracy. W wielu firmach trwają gorące przygotowania. Planowanie wyglądu stoiska, drukowanie materiałów i… zamawianie gadżetów, które przyciągną uwagę kandydatów. Polecam Wam lekturę tekstu z bloga bardzoHR, który pomoże mądrze wykorzystać budżet na materiały reklamowe.

Programiści vs HR

Co branża HR myśli o rekrutacjach do działu HR? Słowa: trudne”, brak specjalistów”, rynek kandydata” itd. oddają obraz całej sytuacji. Zastanawialiście się kiedyś, jak postrzegają tę sytuację sami zainteresowani? Trafiłam na dwa teksty, które bardzo polecam do lektury (całego bloga też warto przejrzeć, jeżeli zajmujecie się tą działką): Lojalność w IT oraz Nie sprzedawaj się za piłkarzyki. Zachęcam do zastanowienia się nad wnioskami.

Narzędzia push i pull w komunikacji wewnętrznej

Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w firmie spędza sen z powiek niejednej osobie odpowiedzialnej za ten obszar. Takim osobom polecam blog Mai Biernackiej, a dziś krótki i merytoryczny wpis o podziale narzędzi komunikacji wewnętrznej na te typu push i pull.

The 2016 Deloitte Millennial Survey Raport: Pozyskanie kolejnego pokolenia liderów z generacji Y

Firma Deloitte opublikowała wnioski płynące z autorskiego badania przeprowadzonego wśród przedstawicieli generacji Y. W tym roku przebadano blisko 7,7 tys. Y-ków, urodzonych po 1982 roku i zamieszkujących 29 krajów świata. Koniecznie zajrzyjcie do pełnego raportu.

Polecamy również:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.