Wilga Katarzyna

Katarzyna Wilga

Z wykształcenia pedagog kulturoznawstwa, z zawodu marketingowiec. Łączy wiedzę marketingową z fascynacją obszarami EB i HR. Nie ma przed nią tajemnic networking, content marketing, event marketing oraz personal branding. Od 7 lat związana z serwisem biznesowo-rekrutacyjnym GoldenLine.pl. Prelegentka i panelistka wielu konferencji z zakresu HR i EB, wielokrotny członek jury konkursów z tego obszaru m.in. Bohaterowie HR i EBstars. Interesuje się psychologią społeczną i jej mechanizmami a także reklamą (w szczególności społeczną). Swoją wiedzą i obserwacjami z rynku pracy dzieli się na blogu www.blog.goldenline.pl.
Zobacz Katarzynę na GoldenLine!

Wpisy autora
#3

Przegląd mediów – marzec #3

2016/03/18, Katarzyna Wilga

Przed weekendem zachęcamy do zapoznania się z nowinkami branżowymi z ostatniego tygodnia. Wśród nich m.in. o budowaniu zespołu na przykładzie Google, kilka wskazówek na temat personal brandingu, raport o rynku IT w Polsce, wjazd na chatę do EY Polska, historia najmłodszego pracownika branży reklamowej, kampania dotycząca niepełnosprawnych w pracy i dużo, dużo więcej!

Sposób Google’a na efektywny zespół. Lata poszukiwań i zaskakująca odpowiedź

Gigant technologiczny Google zatrudnił specjalny zespół, którego zdaniem było odkrycie, jak buduje się dobry zespół pracowników. Rozwiązanie przyszło po setce wywiadów z pracownikami, analizie danych pracowników w 100 najbardziej efektywnych zespołach w firmie. Jesteście ciekawi efektów?

Nagrody Rekrutera 2016

Rusza konkurs Nagrody Rekrutera organizowany przez Magazyn Rekruter. Ma on na celu nagrodzenie najlepszych agencji rekrutacyjnych oraz teamów inhouse rekruterów w Polsce. Nagrody zostaną wręczone w czterech kategoriach: Rekrutacja Tymczasowa, Rekrutacja Stała, Inhouse Recruitment Team oraz Executive Search. Zachęcam do zgłoszeń!

Marka rekrutera – brakujący element działań EB

W publikacji „Trendy HR 2016” przygotowanej przez serwis GoldenLine można wyczytać, że 88% rekruterów uważa personal branding za ważny aspekt swojej pracy. Niestety deklaracja nie znajduje odzwierciedlenia w rzeczywistości. Zapraszam Was zatem na bloga Jacka Krajewskiego, gdzie znajdziecie kilka pomocnych wskazówek w zakresie budowania własnego wizerunku.

Specjalista IT: polski „towar” eksportowy? Wyniki badań

Co trzeci specjalista i menedżer (33%) pracował kiedyś za granicą, 67% deklaruje, że nigdy nie pracowało poza Polską. Obecnie 9% respondentów pracuje poza granicami kraju – wynika z 2. edycji badania Antal „IT@PL – Rynek pracy IT w Polsce”. Głównymi czynnikami, dla których decydują się wrócić do Polski są rodzina i porównywalne wynagrodzenie. W raporcie znajdziecie wiele innych ciekawych danych np. czynniki motywujące do relokacji wg deklaracji respondentów, które warto uwzględnić formułując oferty pracy.

Randstad Award 2016 oraz 29. edycja badania Plany Pracodawców

Sandra w ostatnim przeglądzie mediów prezentowała ranking pracodawców, ja zachęcam do obejrzenia krótkich filmików podsumowujących wyniki dwóch badań firmy Randstad. 29. edycji badania Plany Pracodawców oraz Randstad Award – największego na świecie projektu badawczego dotyczącego wizerunku pracodawców.

EY Polska – Wjazd na chatę

Social media dają firmom wiele możliwości budowania wizerunku pracodawcy, a także dotarcia do swoich potencjalnych kandydatów. Jednak na polskim rynku niewiele jest przykładów współpracy na tym polu z Youtuberami, którzy cieszą się wśród młodego pokolenia dużą popularnością. Polecam Wam zatem do obejrzenia jeden z odcinków programu “Wjazd na chatę” Jacka Gadzinowskiego, który jest fajnym przykładem takiej współpracy.

Very Junior Copywriter

Kuba w marcu 2016 został najmłodszym pracownikiem w historii polskiej branży reklamowej! W wieku 7 lat został zatrudniony przez agencję VML na stanowisku VERY JUNIOR COPYWRITER. Dlaczego? Odpowiedź znajdziecie w filmie. Cała akcja to piękny przykład działania CSR, które przekłada się na wizerunek firmy. Brawo!

Nie chcę być strażakiem

Reklama społeczna to jedno z moich zainteresowań, więc nie mogę nie wspomnieć o świetnej kampanii Fundacji Integracja! Bez bazowania na negatywnych emocjach zachęca do zatrudniania osób z niepełnosprawnością oraz zmiany terminologii stosowanej w polskim systemie orzekania o niezdolności do pracy. Zobaczcie koniecznie!

Przeczytaj również:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.