Sandra Wiktorko

Z branżą rekrutacyjną związana od prawie 10 lat. W GoldenLine w ramach Pracowni EB jako Employer Branding Jedi odpowiada za przygotowanie i realizację strategii employer branding oraz doradztwo w obszarze marketingu rekrutacyjnego. Pasjonuje się budowaniem wizerunku i marki pracodawcy, wystawiając swoich klientów na wyżyny eksperymentu i strategicznych decyzji. Z wykształcenia serbska i polska filolożka, a także absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Budowania Wizerunku Pracodawy na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prywatnie dbająca o równouprawnienie kobiet i mężczyzn, zwłaszcza w sferze pracowniczej!
Zobacz Sandrę na GoldenLine!

Wpisy autora
Przeglad Mediow Pazdziernik #5

Przegląd mediów – lipiec #5

2016/07/29, Sandra Wiktorko

Pierwszy miesiąc wakacji już prawie za pasem, a branża HR jak nie spała, tak nie śpi i mimo że wypoczywa, to nie pozwala na urlopie o sobie zapomnieć. :) Przygotowaliśmy dla Was kilka ciekawych newsów, co by nic w czasie wolnych dni nie umknęło. Zapraszamy!

Co należy zmienić w procesie rekrutacji, aby przyniósł on pożądane efekty – raport

Co możesz zrobić, aby twoja firma uniknęła trudności w rekrutacji wartościowych pracowników i zmniejszyła koszty rekrutacji? Harvard Bussiness Review, pyta o to użytkowników InterviewMe. Ponad 1600 osób aktywnych zawodowo wzięło udział w badaniu, z którego wynikami możecie zapoznać się tu. Zachęcamy do lektury.

Content marketing i jego rola w budowaniu marki pracodawcy

Czy treści blogowe lub video, mogą być wykorzystywane przez markę w budowaniu marki dobrego pracodawcy? Które marki robią dobry content, by przyciągać pracowników? Jak tworzyć treści, aby przyciągać nowych pracowników? Na te i równie ważne, i ciekawe pytania odpowiada Katarzyna Wilga z GoldenLine.pl i Joanna Kucharska z Sii. Lektura potrzebna i konieczna! Gorąco polecam. Artykuł odnajdziecie w tym miejscu.

Jak połączyć latanie z rekrutacją?

FRU.PL to firma, która prężnie rozwija się na polskim rynku już od przeszło 8 lat. W tej chwili pracownicy firmy w Polsce tworzą kilka pionów: obsługę klienta, administrację, e-commerce i IT. Jakiś czas temu firma przeprowadziła niestandardową akcję rekrutacyjną. Jej uczestnicy mieli przed sobą niełatwe zadanie rekrutacyjne, a po wszystkim finaliści spotkali się, aby polatać w najszybszym tunelu aerodynamicznym w Europie. Przeczytajcie, jak przebiegła rekrutacja!

Rekrutacja obcokrajowców (już wcale nie obcych!) do IT

Intensyfikuje się walka pracodawców o najlepszych kandydatów – to jasne. Dotyczy to szczególnie branży IT, w której obserwujemy nieskończony deficyt specjalistów. Mając na uwadze, że demografia nie nastraja optymistycznie, warto zwrócić się np. na wschód w poszukiwaniu wykwalifikowanej kadry. Jak najlepiej rekrutować obcokrajowców? Maciej Nawrocki – Specjalista ds. Programów Poleceń Rekrutacyjnych @ ShareHire, popełnił ciekawy artykuł, w którym wskazuje, jaką obrać ścieżkę, aby rekrutacje obcokrajowców zakończyć z sukcesem. O wszystkim przeczytacie tutaj!

Lektura dodatkowa:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.