Adrianna Modzelewska

W GoldenLine zaczynała jako Client Development Specialist, aktualnie jest specjalistą ds. narzędzi rekrutacyjnych i pomaga Klientom znaleźć najlepszych Kandydatów, pokazując jak poruszać się po Wyszukiwarce. Poza pracą stara się rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania związane z wizażem i charakteryzacją. W wolnej chwili odrywa się od wielkiego miasta i ucieka do swoich rodzinnych Mazur, gdzie delektuję się ciszą, spokojem i jeziorami.

Wpisy autora

Przegląd mediów – luty #1

W copiątkowym przeglądzie newsów znajdziecie kilka ciekawych artykułów z tego tygodnia – m.in. o tym, jak zapobiec syndromowi wypalenia, nowym numerze Magazynu Rekruter i o tym, jak radzić sobie ze zmianami. Zajrzyjcie ;)

Syndrom wypalenia – jak mu zapobiec?

Brak energii, wyczerpanie, brak poczucia sensu wykonywanej pracy, rozkojarzenie… Przypomina ci to coś? Może spotykasz się z podobnymi objawami” wśród osób w zespole? Jeśli tak, to koniecznie przeczytaj artykuł Pawła Woźniaka o wypaleniu. Być może dzięki temu unikniesz strat, na jakie może być narażona twoja firma. Wypalenie znacząco wpływa na jakość i wydajność pracowników, a co często za tym idzie – na niską satysfakcję klienta. Z artykułu dowiesz się, jak temu zapobiec i jakie działania wdrożyć w firmową codzienność, aby wzmocnić w zespole chęć do działania.

Szefowie na szeregowych stanowiskach

W jaki sposób szef może poznać potrzeby pracowników? Jak manager zrozumie cel i funkcjonowanie firmy? Odpowiedź jest prosta – stając ramię w ramię z pracownikami, którymi na co dzień zarządza. Według niektórych firm to najlepszy sposób na zrozumienie swojej roli, poznanie rzeczywistości firmy, a czasem też odczucie skutków podejmowanych decyzji. Zobacz, jakie firmy korzystają z takiego rozwiązania. Co o tym myślisz?

Zmiany wymagają zmian

Początek roku kojarzy się ze zmianami, nowościami… dlatego teraz zachęcam do zapoznania się z artykułem o zmianach właśnie, a konkretnie zmianach w firmie. Bywa tak, że niektórzy wymagają wiele od innych, nie dając niczego od siebie. Tak też zdarza się właśnie w przypadku zmian w firmie – wielu pracowników dostrzega ich potrzebę, ale kiedy okazuje się, że wymagają one też pewnych rewolucji ze strony pracownika, entuzjazm opada. Między innymi dlatego wprowadzenie pewnych zmian może okazać się trudne. Jak sobie z tym poradzić? Co zrobić, aby proces wprowadzania zmian był jak najmniej inwazyjny? Zajrzyj do artykułu!

Co wpływa na chęć poszukiwania nowej pracy?

Kontynuując temat zmian – zapraszam do zapoznania się z raportem GoldenLine “Dlaczego szukamy pracy?” Zarobki, możliwości rozwoju czy nuda? Co motywuje poszukujących pracy? Sprawdź :)

Sztuka pozyskania i zatrzymania pracowników

BIGRAM we współpracy z Cube Reaserch przeprowadził badanie ankietowe, w którym sprawdził, z jakimi wyzwaniami zmagają się pracodawcy przy rekrutacji. Pracodawcy, chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom kandydatów, zwiększają budżet przeznaczony na wynagrodzenia, budują pozytywny wizerunek marki pracodawcy poprzez działania employer brandingowe lub zmieniają kryteria rekrutacyjne. Wiele firm deklaruje, że woli najpierw podnosić kompetencje obecnych pracowników, a dopiero później skupiać się na rekrutacji nowych osób. Na co jeszcze decydują się pracodawcy? Wyniki ankiety znajdziesz tutaj.

 

Zajrzyj również tutaj:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.