Adrianna Modzelewska

W GoldenLine zaczynała jako Client Development Specialist, aktualnie jest specjalistą ds. narzędzi rekrutacyjnych i pomaga Klientom znaleźć najlepszych Kandydatów, pokazując jak poruszać się po Wyszukiwarce. Poza pracą stara się rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania związane z wizażem i charakteryzacją. W wolnej chwili odrywa się od wielkiego miasta i ucieka do swoich rodzinnych Mazur, gdzie delektuję się ciszą, spokojem i jeziorami.

Wpisy autora

Przegląd mediów – marzec #5

Kolejny cotygodniowy przegląd newsów przed nami, a w nim o tym, dlaczego warto przeanalizować wiadomości wysyłane kandydatom, o tym, jak skutecznie się uczyć i o pierwszym od 2012 roku spadku zaangażowania pracowników.

Opowieść o Przewodniku, Wędrowcu i Mędrcu

Na dobry początek weekendu zachęcam do zapoznania się z artykułem Jacka Krajewskiego, gdzie w przyjemny sposób zobrazowane są role poszczególnych osób w procesie rekrutacji. Stwarza świetną okazję do przeanalizowania maila zapraszającego kandydata do kolejnego etapu rekrutacji i jednocześnie – małego rachunku sumienia ;) Okazuje się, że często wystarczy wprowadzić nawet niewielkie zmiany w komunikacji, aby skutecznie zadbać o swoją markę rekrutera. Kto jest kim w tej opowieści? Sprawdź :)

Jak się uczyć, żeby się nauczyć

Młodzi, energiczni, otwarci… szybko przyswajamy wiedzę. Im jesteśmy starsi, tym trudniej nam ją uzupełniać. Też tak masz? :) Sposób uczenia się osób dorosłych znacznie różni się od nauki młodych. Dzieci zazwyczaj nie mają problemu z uczeniem się nowych rzeczy, choćby języków obcych, co u dorosłych niekiedy bywa problematyczne. Jednak na wszystko są sposoby, na efektywną naukę również. Warto ułatwić sobie ten proces spełniając kilka warunków, takich jak, np. motywacja wewnętrzna, zadbanie o odpowiednią atmosferę czy zastąpienie gotowych rozwiązań konkretnymi narzędziami. Każdy ma swój styl uczenia się, dzięki któremu przyswajanie nowych informacji staje się efektywne.

Jeśli interesują cię warunki, jakie warto spełnić, aby usprawnić proces uczenia się lub chcesz dowiedzieć się, czym jest cykl Kolba – odsyłam cię do artykułu Marty Nowakowskiej „O uczeniu się dorosłych”.

Najbardziej atrakcyjne branże do pracy w 2017

Według badania Randstad Employer Brand Research 2017 najbardziej popularne branże w 2017 roku to produkcja (55% wskazań), surowce i paliwa (wskazane przez 53% badanych) oraz sektor energetyczny (48% wskazań). Z kolei dla młodego pokolenia w wieku 18-24 w pierwszej trójce najbardziej interesujących branż uplasowały się elektrotechnika i inżynieria, a także telekomunikacja i IT. Więcej o wynikach badania znajdziecie w artykule na Outsourcingportal

Przeczytaj więcej:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.