Małgorzata Wojciekiewicz

Strategic Client Manager w GoldenLine.

Wpisy autora

Przegląd mediów – kwiecień #1

W najnowszym podsumowaniu przeczytacie o komunikacji z kandydatami z branży IT, storytellingu w rekrutacji i o ty, dlaczego powinno się uważać na komunikację w reklamie.

Rekruter vs programista

Woda na młyn, czyli „zapytaj programisty o wrażenia z kontaktu z rekruterem”. Można odnieść wrażenie, że komunikacja rekruter vs programista nie idzie w dobrym kierunku. Temat wciąż modny i ekscytujący. Nie opuszcza mnie nadzieja, że wysyp dyskusji i wpisów na temat błędów i drażliwych tematów w komunikacji z kandydatem z branży IT pomału się wyczerpuje i wynika tylko ze statystyki, czyli wzmożonego apetytu na specjalistów z tej dziedziny. Proponuję zamknąć ten drażliwy temat wpisem, który kwestię wpadek chyba wyczerpuje i zająć się szukaniem pozytywnych sposobów, wyróżnienia oferty pracy na tle innych oferentów, hm?

Nowoczesny HR

A jest z kim się kontaktować, bo chociażby tylko w  samej bazie GoldenLine w 2016 roku co piąty nowy profil zawodowy założony został przez osobę z obszaru IT. Co więcej, większość zapytanych HR-owców wskazuje, że direct search to metoda rekrutacji, która będzie mieć największe znaczenie dla pracy działów HR w 2017 roku. Jakie jeszcze metody rekrutacji HR-owcy uznali za nowoczesne, przeczytasz tutaj

Storytelling w rekrutacji?

Można się wyróżnić wykorzystując „storytelling”. Jakie elementy powinny się znaleźć w dobrze opowiedzianej historii? Odpowiedź znajdziesz w artykule. Co prawda pojawia się klasyk Heinekena ;) ale to pokazuje tylko, że lokalnie coraz lepiej radzimy sobie z opowiadaniem historii, czego przykładem jest wyróżniany ostatnio kilkukrotnie Future Processing za swoje kampanie. Przy okazji warto wymienić też nowsze przykłady mistrzowskiego storytellingu w wydaniu międzynarodowym, jakim jest opowieść o pracy w firmie Volvo. 

Z komunikacją w reklamie trzeba uważać

Szokowanie komunikacją w reklamie wymaga odwagi i bywa, że popełnia się błąd, nawet jak się jest na szczycie. Ostatnio na falę krytyki naraziła się tak silna marka jak Pepsi, więcej o kampanii TU . Jaką lekcję można z tego wynieść? Trafnie i krótko podsumowuje Havas.  

Przeczytaj więcej:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.