Katarzyna Wilga

Z wykształcenia pedagog kulturoznawstwa, z zawodu marketingowiec. Łączy wiedzę marketingową z fascynacją obszarami EB i HR. Nie ma przed nią tajemnic networking, content marketing, event marketing oraz personal branding. Od 8 lat związana z serwisem biznesowo-rekrutacyjnym GoldenLine.pl. Prelegentka i panelistka wielu konferencji z zakresu HR i EB, wielokrotny członek jury konkursów z tego obszaru m.in. Bohaterowie HR i EBstars. Interesuje się psychologią społeczną i jej mechanizmami a także reklamą (w szczególności społeczną). Swoją wiedzą i obserwacjami z rynku pracy dzieli się na blogu www.blog.goldenline.pl.
Zobacz Katarzynę na GoldenLine!

Wpisy autora

Przegląd mediów – kwiecień #2

2017/04/21, Katarzyna Wilga

W dzisiejszym przeglądzie newsów z całego tygodnia przeczytacie m.in. o tym, co łączy HR i marketing oraz dlaczego coraz więcej pracodawców inwestuje w Wellness, a także dowiecie się, jak automatyzacja wpłynie na naszą pracę.

HR i marketing to nie dwa osobne działy

Chociaż działy HR i marketingu mogą być od siebie odległe w strukturze organizacyjnej, pod wieloma względami dużo je łączy. Przede wszystkim muszą w codziennych działaniach dbać o wizerunek marki, tworzyć wartościowe treści i szukać kreatywnych rozwiązań. Co jeszcze jest ich wspólnym mianownikiem? Zajrzyj do artykułu!

Pracownicy i przedsiębiorcy – najnowsze trendy

Automatyzacja i cyfryzacja to główne trendy, które wpłyną na tryb pracy w najbliższych latach. Jak wynika z raportu Gumtree, 47% obecnych zawodów w ciągu najbliższego ćwierćwiecza zostanie zastąpiona pracą maszyn. Przeczytaj więcej w raporcie Gumtree 2017 „Aktywni+ Przyszłość rynku pracy”.

Wellness w miejscu pracy

Coraz większa liczba pracodawców przykłada wagę do samopoczucia pracowników, które w końcu przekłada się na ich codzienną pracę i realizację zadań. Dlatego firmy pracują nad programami Wellness, aby jak najlepiej wykorzystać potencjał pracowników i zadbać o ich zdrowie. Zajrzyj do raportu CBRE Global Workplace Solutions „Wellness – Poznaj Biurową Przyszłość”.

 

Zajrzyj również tutaj:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.