Adrianna Modzelewska

W GoldenLine zaczynała jako Client Development Specialist, aktualnie jest specjalistą ds. narzędzi rekrutacyjnych i pomaga Klientom znaleźć najlepszych Kandydatów, pokazując jak poruszać się po Wyszukiwarce. Poza pracą stara się rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania związane z wizażem i charakteryzacją. W wolnej chwili odrywa się od wielkiego miasta i ucieka do swoich rodzinnych Mazur, gdzie delektuję się ciszą, spokojem i jeziorami.

Wpisy autora

Przegląd mediów – czerwiec #1

Piątek oznacza nie tylko początek weekendu, ale również nowy przegląd branżowych newsów – dziś dowiecie się m.in. czy Polacy ufają pracodawcom, jakie są zalety i wady pracy zdalnej oraz jakie są etapy budowania zaangażowania wśród pracowników. Do dzieła! ;)

Czy Polacy ufają pracodawcom?

Z raportu przedstawionego przez Procontent Communication ponad połowa Polaków ufa swoim pracodawcom. Choć wyniki przedstawiają się lepiej niż w poprzednich latach, to w przypadku 21% badanych brak zaufania spowodowany jest oszustwem we współpracy ze strony firmy, co już nie wzbudza takiego entuzjazmu. Wśród powodów utraty zaufania do firmy pojawia się też m.in. brak dostępu do informacji oraz manipulacja. Co ciekawe, pracodawcy częściej są obdarzeni zaufaniem ze strony młodszych i wyżej wykształconych pracowników. Po szczegóły zapraszam TU.

Praca zdalna – wady i zalety

W ostatnim czasie zdalna forma pracy, która dotychczas przypisywana była głównie freelancerom, cieszy się większą popularnością. Coraz więcej pracodawców zgadza się na realizację zadań służbowych poza biurem. Częstym powodem wyboru takiej formy pracy jest, według pracowników, podniesienie produktywności i kreatywności, co utrudnia im praca chociażby na open space. Jakie jeszcze korzyści wynikają z pracy zdalnej? Jak ta kwestia wygląda z perspektywy pracodawcy? Odsyłam do artykułu.

Etapy budowania zaangażowania pracowników

Firmy coraz intensywniej dbają o motywację pracowników, korzystając przy tym z instrumentów, które mają najbardziej wszechstronne działanie. Jednak nie zawsze oczywiste jest to, w jaki sposób słuchać, doceniać i oceniać, aby motywacja do pracy była wysoka i długotrwała. Wyznaczanie celów długoterminowych i zarządzanie ich realizacją jest jednym z tych elementów, które kryją w sobie duży potencjał motywacyjny i warto potraktować go jako pewien proces. Jak mobilizować pracowników na każdym etapie realizowania celów? Sprawdź koniecznie :)

 

Przeczytaj również:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.