Katarzyna Małkowska

Starszy Specjalista ds. Marketingu B2B. W GoldenLine zajmuje się m.in. content marketingiem, kanałami social media oraz wydarzeniami branżowymi. Absolwentka psychologii i iberystyki na Uniwersytecie Warszawskim; prywatne fanka festiwali muzycznych i dobrej literatury.

Wpisy autora

Przegląd mediów – lipiec #3

Weekend za pasem, więc czas na podsumowanie tygodnia. Sprawdź, co działo się w ostatnich dniach w branży HR i EB!

Kandydaci sprawdzają opinie o firmie w internecie

Kandydaci przed podjęciem decyzji o pracy w danej firmie coraz częściej sprawdzają, jak inni oceniają ich potencjalnego pracodawcę.  Niemal ⅔ z nich uważa, że zamieszczone w sieci są dobrym źródłem informacji o tym, jak pracuje się w danym miejscu, a ponad połowa aktywnie ich szuka. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Wracamy do podstaw employer brandingu

Chociaż o EVP sporo zostało już powiedziane, nie wszystkie firmy mają zdefiniowane wartości, którymi się kierują. Określenie Employee Value Proposition jest niezbędne do prowadzenia skutecznych działań employer brandingowych. Sprawdź, co o EVP opowiedziała Urszula Zając-Pałdyna w wywiadzie z Marcinem Potkańskim.

Pracodawco, czy dbasz o swoją markę?

EVP to jedna z podstaw EB, ale w wizerunku pracodawcy ważna jest również komunikacja. Jest wiele sposobów na to, aby zadbać o swoją markę pracodawcy jak i wiele kanałów, którymi można dotrzeć do swojej grupy docelowej. Sprawdź, co pisze o tym na swoim blogu Maja Gojtowska.

 

Zajrzyj również tutaj:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.