Katarzyna Wilga

Z wykształcenia pedagog kulturoznawstwa, z zawodu marketingowiec. Łączy wiedzę marketingową z fascynacją obszarami EB i HR. Nie ma przed nią tajemnic networking, content marketing, event marketing oraz personal branding. Od 8 lat związana z serwisem biznesowo-rekrutacyjnym GoldenLine.pl. Prelegentka i panelistka wielu konferencji z zakresu HR i EB, wielokrotny członek jury konkursów z tego obszaru m.in. Bohaterowie HR i EBstars. Interesuje się psychologią społeczną i jej mechanizmami a także reklamą (w szczególności społeczną). Swoją wiedzą i obserwacjami z rynku pracy dzieli się na blogu www.blog.goldenline.pl.
Zobacz Katarzynę na GoldenLine!

Wpisy autora

Przegląd mediów – lipiec #4

2017/07/28, Katarzyna Wilga

Weekend za pasem, więc czeka już na Was nowy przegląd tygodnia! Dzisiaj przeczytacie o tym, gdzie informacji o pracodawcy szukają kandydaci, trudnościach z zatrudnianiem pracowników i marce pracodawcy – z różnych perspektyw. 

Pracodawcy coraz bardziej otwarci w relacjach z kandydatami

Opinie o pracodawcy w sieci to jeden z najpopularniejszych sposobów weryfikacji pracodawców przez kandydatów. Jak pokazują badania 62% osób uważa, że opinie w Internecie są dobrym źródłem informacji o pracy w danej firmie. Jakie oczekiwania mają kandydaci i co robi jeden z najpopularniejszych portali z wiarygodnymi opiniami, aby dać użytkownikom lepszy dostęp do poszukiwanych informacji przeczytacie w artykule “Pracodawcy coraz bardziej otwarci w relacjach z kandydatami”.

Praca czeka na człowieka. Dla nas to niby dobrze, ale…

Z badań wynika, że problem z obsadzeniem wakatów ma co trzecia polska firma. I nie chodzi tu o deklaracje, kiedy firma „planuje/rozważa szukanie pracownika”, ale nieudanych próbach jego zatrudnienia. Jakie znaczenie ma to zjawisko dla pracowników i firm przeczytacie w tym artykule.

Czy marka pracodawcy może mieć swoje zdanie na tematy społeczno-polityczne?

Work-life balance, rozwój, wyjątkowy zespół, praca, która pozwala wyrazić siebie – to podstawowe elementy każdej komunikacji z kandydatem. Ale czy są to informacje wystarczające? Coraz częściej słychać głosy przekonujące, że kandydaci oczekują od pracodawców czegoś więcej. Praca ma wpisywać się w styl życia pracowników, odzwierciedlać ich zainteresowania, ale i poglądy. Tylko czy marka powinna głośno wyrażać swoje zdanie na przykład na tematy społeczne i polityczne? O tym przeczytacie na blogu Mai Gojtowskiej.

 

Czytaj więcej

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.