Magdalena Ostrowska

Strategic Client Manager w GoldenLine.

Wpisy autora

Przegląd mediów – sierpień #2

Przed długim weekendem warto zajrzeć do przeglądu branżowych nowinek – dziś przeczytacie o tym, czego brakuje kandydatom w ofertach pracy, dlaczego social media to ogromny potencjał dla rekruterów i jakie lektury zabrać ze sobą na 4 wolne dni. 

Czego brakuje kandydatom w ofercie pracy

Jak ogłoszenie rekrutacyjne może wpływać na aktywność kandydata? Co zachęca kandydata do aplikowania? Co piąta firma ujawnia wysokość wynagrodzenia w ogłoszeniu o pracę. Podawanie wynagrodzenia w ofercie rekrutacyjnej powinno być już standardem – jak wynika z danych, jest to kluczowy element, na który zwracają uwagę kandydaci. Aż 55% badanych twierdzi, że właśnie tej informacji brakuje im w ofertach pracy. Warto zadbać, aby informacja o zarobkach pojawiła się już na etapie aplikowania.

Jak kandydaci sprawdzają potencjalnego pracodawcę

Jak sprawdzić, czy firma dobrze dba o pracowników? Możemy to wyczytać z opinii na Profilach Pracodawców, z opisów w zakładce Kariera, możemy również zapoznać się z raportem, w którym firmy opisują swój wpływ gospodarczy, społeczny i środowiskowy na otoczenie. Poznaj pracodawcę po jego raporcie niefinansowym. To kolejne źródło informacji dla kandydatów, którzy budują swoje wyobrażenia o firmie przed podjęciem decyzji o aplikowaniu.

Social media w rękach rekruterów

Social = networking HR. Media społecznościowe to ogromne oręże w rękach rekruterów oraz specjalistów od EB. Coraz więcej firm wykorzystuje ten kanał do komunikacji z kandydatami i budowania marki pracodawcy. Jak skutecznie z tego narzędzia korzystać, jak zadbać o transparentność komunikacji i wdrażać nowe rozwiązania dowiecie się od największych graczy na rynku. Zobacz, jak media społecznościowe walczą ze spamem i hejtem.

Lektury rekrutera na wakacje

Lektury na wakacje. Co warto przeczytać? Wybór jest duży. Kompendium porad prawniczych przedstawiających proces zatrudnienia, aż do rozwiązania współpracy. Poradnik wyjaśniający, jak przeprowadzić proces derekrutacji. Porady, jak angażować pracowników w działania ambasadorskie. Mamy również podpowiedź, jak tworzyć nowoczesne modele biznesowe czyli wizjonerski podręcznik dla tych, którzy prowadzą własną firmę lub myślą o tym. Więcej rekomendacji tutaj.

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.