Katarzyna Zemła

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Eventów w GoldenLine.

Wpisy autora

GoldenLine dla kandydatów – zobacz, co robiliśmy!

2017/09/11, Katarzyna Zemła

W ostatnim półroczu byliśmy obecni na wydarzeniach dedykowanych specjalistom IT oraz na targach pracy skierowanych zarówno do specjalistów jak i studentów, gdzie dostarczaliśmy praktyczną wiedzę o rynku pracy a także umacnialiśmy wizerunek serwisu, jako miejsca do poszukiwania pracy. Zobacz, gdzie markę GoldenLine mogli spotkać kandydaci w I połowie 2017 r.

Magazyn Twoja Kariera

Na początku 2017 roku, do rąk czytelników trafił nowy numer przewodnika Twoja Kariera.  Jest to praktyczne kompendium wiedzy dla studentów i absolwentów oraz osób szukających pracy, wydawane od 2014. Poradnik prezentuje aktualną ofertę rekrutacyjną pracodawców oraz edukuje młodych ludzi przygotowując ich do realiów rynku pracy.  

Tegoroczne wydanie dystrybuowane było:

  • w ponad 80 biurach karier najlepszych uczelni w ponad 20 miastach m.in. Warszawie, Wrocławiu, Krakowie Gdańsku,
  • na ponad 20 targach pracy m.in.: Akademickie Targi Pracy, Code Europe, Inżynierskie Targi Pracy, Career Expo.

Działania promocyjne w kinie Helios

Od początku roku w sieci kin Helios prowadziliśmy działania promocyjne w 20 miastach:

  • reklama ambientowa;
  • rozdawanie ulotek do biletu.

Celem działań było umocnienie wizerunku serwisu, jako miejsca do poszukiwania pracy.

Targi pracy i konferencje dla IT

Nie mogło nas zabraknąć również na targach pracy, gdzie na każdym stoisku częstowaliśmy kawą, rozdawaliśmy gadżety i materiały reklamowe, prowadziliśmy rejestrację nowych użytkowników i dystrybucję Twojej Kariery. Podczas wiosennej edycji byliśmy obecni na 6 wydarzeniach skierowanych do studentów i specjalistów. Dodatkowo uczestniczyliśmy w 5 wydarzeniach, które ściśle skierowane były do branży IT. 

Patronaty medialne

W I półroczu 2017 r. udzieliliśmy 27 patronatów medialnych w zamian za ekspozycje marki GoldenLine na materiałach promujących wydarzenia oraz na samych targach. Dzięki udzielonym patronatom dotarliśmy do ponad 100 000 osób.

To tylko część akcji, które podejmowaliśmy, aby wzmocnić budowanie znajomości marki GoldenLine i jej funkcjonalności skierowanych do użytkowników tj.: profil zawodowy, oferty pracy czy opinie o pracodawcach. Teraz szykujemy się do jesiennych aktywności. 

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.