Jacek Krajewski

Z wykształcenia socjolog specjalizujący się w dziedzinie komunikacji społecznej. Były rekruter. Od ponad 6 lat pomaga Pracodawcom w doborze odpowiednich narzędzi rekrutacyjno-wizerunkowych w serwisie GoldenLine. Autor bloga (www.jacekkrajewski.pl), na którym porusza tematy z zakresu: HR, marki osobistej oraz nowych mediów.
Zobacz Jacka na GoldenLine!

Wpisy autora
Przeglad mediow – listopad #3

Przegląd mediów – sierpień #3

2014/08/22, Jacek Krajewski

Kolejna odsłona cotygodniowego przeglądu informacji z branży human resources i employer brandingu. Zapraszamy do regularnej lektury i do dyskusji w komentarzach, gdzie zachęcamy również do dzielenia się własnymi odkryciami. W dzisiejszym przeglądzie m.in.: współpraca biznesu z uczelniami w ramach pozyskiwania talentów, motywowanie i zarządzanie w IT oraz spotkanie z Pokoleniem Z.

Przegląd mediów – sierpień #3

„Geekologia” stosowana, czyli zarządzanie pracownikami IT

– Relacja z działem HR może być owocna, tak jak relacja między Marsjanami a Wenusjankami w codziennym życiu. Najważniejsze, aby uzbroić się w empatię kulturową, poznać i zrozumieć, a dopiero potem próbować wpływać na siebie nawzajem – pisze Jakub Chabik na blogu Harvard Business Review Polska. Lektura obowiązkowa dla wszystkich HR-owców, którzy rekrutują informatyków i z nimi pracują.

Pracownicy w polskich firmach narzekają na niedopasowanie

Według raportu “HR zmiana klimatu” aż 42% polskich pracowników dostrzega swoje niedopasowanie do obecnie zajmowanego stanowiska. HR-owcy mają zupełnie inne zdanie na ten temat. Niższa wydajność pracy i dodatkowe koszty związane z rekrutacją czy szkoleniami – to w przyszłości czeka firmy, które nie zmienią swojej polityki personalnej i zignorują ten problem.

Jak biznes pozyskuje młode talenty na uczelniach

Zamiast narzekać na niedostateczne kwalifikacje studentów i absolwentów, pracodawcy zacieśniają współpracę z uczelniami. Posłuchajcie jak robią to w Grupie PZU, Orange Polska, Banku Millenium, Makro Cash&Carry oraz Banku BPH.

Meet Generation Z: Marketing’s Next Big Audience

Realiści, nastawieni na osiąganie sukcesów w pracy. Komunikując się poprzez media społecznościowe skupiają uwagę na obrazach. Przyjrzyjcie się przedstawicielom Pokolenia Z. Przydatna infografika nie tylko dla marketerów, ale również dla wszystkich tych, którzy odpowiadają za działania employer brandingowe.

Polecamy również:

A na koniec Top Recruiter – zwiastun reality show

Myślicie, że widzieliście już wszystko? Oto zapowiedź trzeciego sezonu Top Recruiter – reality show, którego najlepszym podsumowaniem będzie chyba stwierdzenie “more than just recruiting”… Najlepsi rekruterzy z różnych stron świata, blichtr, luksusowe samochody, prywatne samoloty, modelki w bikini i klimat Miami….. Szersze informacje na temat programu oraz archiwalne odcinki znajdziecie na oficjalnej stronie internetowej.

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.