Jacek Krajewski

Z wykształcenia socjolog specjalizujący się w dziedzinie komunikacji społecznej. Były rekruter. Od ponad 6 lat pomaga Pracodawcom w doborze odpowiednich narzędzi rekrutacyjno-wizerunkowych w serwisie GoldenLine. Autor bloga (www.jacekkrajewski.pl), na którym porusza tematy z zakresu: HR, marki osobistej oraz nowych mediów.
Zobacz Jacka na GoldenLine!

Wpisy autora
Przegląd mediów 1

Przegląd mediów – listopad #1

2014/11/07, Jacek Krajewski

Zapraszamy do pierwszego listopadowego przeglądu mediów. Dzisiaj porcja wiadomości z zakresu otoczenia pracy, wizerunku pracodawcy, a także śmiała teza, że dział HR nie jest już potrzebny. Czy na pewno? Zapraszamy!

Przegląd mediów 1

Pakita Łowczyńska: To miejsce pokazuje nasz charakter i atmosferę

Otoczenie ma znaczenie! Zachęcamy do lektury wywiadu z Pakitą, która jest szefową HR w GoldenLine. Opowiada w nim o naszym biurze – m.in. o tym, co skłoniło nas do takiej aranżacji, a także jak wpływa to na efektywność pracy. Na koniec czeka Was wirtualna wycieczka po pomieszczeniach GoldenLine :) Zapraszamy!

Dlaczego nie potrzebujemy już działu HR?

Z badań przeprowadzonych przez firmę Deloitte wynika, że mniej niż 8% szefów HR ma pewność, że ich zespoły mają wszelkie umiejętności potrzebne do sprostania wyzwaniom biznesu – czytamy w artykule Grzegorza Filipowicza na portalu HRstandard.pl. Coraz częściej mamy w firmach do czynienia z funkcją HR Business Partnera, który ma za zadanie wspierać procesy biznesowe i jest rozliczany z ich efektów. Czy w Waszych firmach jest podobnie? Co sądzicie o tych zmianach?

Jak budować wizerunek działu personalnego?

Na blogu Joanny Kamińskiej znajdziecie bardzo wartościowy wpis oraz prezentację dotyczącą budowania wizerunku przez pracowników działu HR: zarówno wewnątrz organizacji, jak też na zewnątrz – wśród kandydatów. Wydaje się to oczywiste, ale w praktyce wiele osób zajmujących się HR o tym zapomina. Jakie są Wasze obserwacje w tym zakresie?

What Your Conference Room Names Say About Your Company Culture

Kulturę organizacyjną i charakter firmy można przekazywać na wiele sposobów. Jednym z nich, jak przekonuje Ekaterina Walter, jest nazewnictwo salek konferencyjnych. Jesteśmy ciekawi, czy w Waszych firmach jest podobnie. A jeśli tak – chętnie dowiemy się, jak nazywacie takie miejsca?

Kiedy dorosnę, chcę pracować w HRze!

A na koniec, w ramach Happy Friday zachęcamy Was do obejrzenia krótkiego filmiku… Ma już on co prawda ponad 5 lat… Ale czy według Was stracił już na aktualności? ;)

Na dziś to już wszystko, zapraszamy za tydzień! Czekamy na Was na naszym profilu FB, gdzie możecie skomentować wiadomości ze świata HR i EB!

Polecamy również:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.