Przegląd mediów – luty #3

W dzisiejszym przeglądzie mediów HR i EB krótkie podsumowanie Warszawskich Dni Rekrutacji, nowe podejście do pracoholizmu oraz kilka słów o komunikacji. Zapraszamy!

Employee branding – jedna litera, czy diametralna różnica?

Czy termin „employee branding” wnosi coś nowego, skoro już zdążyliśmy się przyzwyczaić do „employer brandingu”? Okazuje się, że tak i Ula Płosarek udowadnia to w swoim najnowszym wpisie na blogu. Zajrzyjcie koniecznie!

Pracoholik to zły pracownik. Nowy trend w 2015 roku

Czy pracoholizm przejdzie z czasem do lamusa? Firmy zaczynają sobie zdawać sprawę z tego, że siedzenie pracowników „po godzinach” na dłuższą metę wpływa na ich mniejszą efektywność a także na wypalenie zawodowe. Czy wiedzieliście o tym, że firma Daimler uruchomiła system kasowania maili w skrzynce odbiorczej swoim pracownikom, którzy wyjechali na wakacje? Zapraszam do lektury artykułu i jestem ciekaw, co sądzicie o takim podejściu?

Warszawskie Dni Rekrutacji już za nami

W ubiegłym tygodniu mieliśmy przyjemność brać udział w Warszawskich Dniach Rekrutacji. Dziękujemy za liczne odwiedzanie naszego stoiska i wiele inspirujących rozmów! Zapraszamy ponownie za rok. A tymczasem zachęcam do przeczytania podsumowania tegorocznej edycji wydarzenia oraz obejrzenia galerii zdjęć. P.S. Odnajdujecie siebie na nich? :)

Ze złą komunikacją jest jak z Bogiem – występuje w trzech postaciach

„Praca w HR to praca na relacjach. Żeby być w niej skutecznym, musisz sprowokować ludzi dookoła, aby słuchali twoich rad” – przekonuje Paulina Basta w swoim najnowszym wpisie poświęconym stylom komunikacji. Tekst skłania do refleksji i zawiera kilka praktycznych wskazówek do zastosowania od zaraz.

Na dobre zakończenie tygodnia pytanie od jednego z kandydatów w formie graficznej :)

kot-kandydat

źródło

Polecamy również:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *