Przegląd mediów – kwiecień #1

W przedświątecznym wydaniu przeglądu mediów HR i EB znajdziecie informacje o praktykach odpowiedzialnego biznesu, czynnikach mających znaczenie w dążeniu do sukcesu i nowinkach technicznych w rekrutacji. Zapraszamy!

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2014. Dobre praktyki”

W najnowszej publikacji znajdziecie prawie 700 przykładów działań CSR prowadzonych przez firmy. Drugim najliczniejszym obszarem, i tu nastąpiła zamiana miejsc ze „środowiskiem” w porównaniu z rokiem ubiegłym, są „praktyki z zakresu pracy” – 84 przykłady. Pracodawcy w tej sferze bardzo zadbali o prorodzinne rozwiązania, które ułatwiają godzenie życia zawodowego z rolą rodzica – czytamy na stronie Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Najnowsze wydanie magazynu Rekruter

W marcowym numerze przeczytacie m.in. o tym, że to nie płeć ma znaczenie w osiąganiu sukcesu – czyli rozmowa z Dorotą Raben, która jest Prezesem Zarządu Morskiego Portu Gdańsk. Warto zajrzeć do wywiadu z Karoliną Adamiec-Vook (Wiceprezes Polskiego Forum HR), która opowiada o przedsięwzięciach wspierających rozwój branży rekrutacyjnej. W numerze znajdziecie również zaproszenie na VI edycję Wieczoru Rekrutera.

Raport: Kobiety na politechnikach 2015

Kolejny raport, do lektury którego Was zachęcam dotyczy udziału kobiet w publicznych uczelniach technicznych w Polsce. Od kilku lat, dzięki różnym działaniom, ten odsetek się powiększa. W tej chwili dziewczyny stanowią już blisko 37% studentów uczelni technicznych – czytamy na stronie Dziewczyny na Politechniki!

Jak programista stał się zadowolonym JPracownikiem

Jak wygląda wewnętrzny employer branding w firmie JCommerce? Opowiadała o tym Paulina Jaros podczas ostatniego spotkania EBMASTERS w Krakowie. Polecam wam zapoznanie się z  inspirującą prezentacją, która jest już dostępna w wersji online.

Why you need to try Snapchat for recruitment

Snapchat jest aplikacją, za pomocą której użytkownicy mogą robić sobie zdjęcia, nagrywać filmy i wysyłać je potem do wybranych znajomych. Unikalność tego komunikatora polega na tym, że po obejrzeniu zdjęcia lub nagrania, znika ono bezpowrotnie po kilku sekundach. Czy ten kanał komunikacji może posłużyć do szukania pracowników? Ben Slater na blogu Seed Jobs przekonuje, że tak. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Polecamy również:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *