Przegląd mediów – kwiecień #5

W dzisiejszym przeglądzie mediów możecie przeczytać o networkingu, tworzeniu person w strategii Employer Branding, motywacji młodych osób do pracy oraz kolejnej ciekawej akcji rekrutacyjnej. Polecamy!

Magazyn Employer Branding

Najnowszy numer kwartalnika wydawanego przez MJCC  zawiera wiele ciekawych artykułów oraz praktycznych porad. W tym wydaniu przeczytacie m.in. o tym, jak wygląda proces rekrutacji do start-upu, sprawdzicie podsumowanie wiosennych targów pracy, a także traficie na tekst o mierzeniu działań EB.

Sieć znajomości czy baza kontaktów – rzecz o networkingu

Rozbudowanie prawdziwego networku wymaga czasu i wysiłku. Ale jest to wysiłek, który się opłaca, pod warunkiem, że podejdziemy do zagadnienia strategicznie – przekonuje Kasia Borowicz w ciekawym tekście na swoim blogu. Lektura obowiązkowa nie tylko dla rekruterów!

Persona w strategii Employer Branding

Czym jest “persona” i dlaczego to narzędzie jest potrzebne w budowaniu marki pracodawcy? Odpowiedzi na te pytania oraz  wskazówki dotyczące projektowania person znajdziecie w ostatnim wpisie Darii Siwki na blogu BardzoHR.

Akcja rekrutacyjna Publicis Poland

W tym tygodniu nie mogła również umknąć naszej uwadze kampania agencji reklamowej Publicis z koniem trojańskim w tle. Jesteśmy bardzo ciekawi końcowych efektów tej rekrutacji. Zachęcamy do obejrzenia filmu dokumentującego te przedsięwzięcie. Jak wam się podoba?:)

Polecamy również:

Opublikowane w:Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *