Przegląd mediów – maj #2

W dzisiejszym przeglądzie mediów dowiecie się, jak zastąpić nielubiane przez wielu rekruterów słowo „selekcja”, w jaki sposób efektywnie budować zaangażowanie pracowników i przeczytacie co nieco o rynku pracy branży HR. Zapraszamy do lektury!

[DLA REKRUTERÓW] Dlaczego nie lubię słowa selekcja?

Nie wyglądaj jak selekcjoner. Wyglądaj jak profesjonalista – pisze Mariusz Bzdęga na swoim blogu. Trzeba przyznać, że słowo „selekcja” ma negatywne konotacje i autor bloga Manifest HR proponuje zastąpienie go innym, budzącym lepsze skojarzenia terminem. Podpisuję się pod tą propozycją. Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

Rozpoczęła się druga edycja EBKreator

EBKreator to konkurs organizowany przez GazetaPraca.pl. Ma on na celu promocję osiągnięć i dobrych praktyk w dziedzinie employer brandingu. Pracodawcy mogą zgłaszać swoje kampanie w 5 kategoriach: Kampania EB, Zakładka Kariera, Ogłoszenie Rekrutacyjne, Kampania w Social Media a także Akcja Rekrutacyjna. Dodatkowe informacje znajdziecie na stronie internetowej konkursu.

Rośnie liczba miejsc pracy w HR

Według raportu „IBIS World Global HR&Recruitment”, branża HR będzie rosnąć do 2019 roku w średnim tempie blisko 4%. Zapotrzebowanie na fachowców z tej dziedziny nie zwalnia tempa. Warto rozważyć karierę w tej branży, również ze względu na szerszy niż jeszcze kilkanaście lat temu wybór specjalizacji – to już nie tylko praca w kadrach czy rekrutacji. Zachęcam do lektury artykułu opublikowanego na portalu HRtrendy.

10 Ways To Improve Your Employee Experience Right Now [Infographic]

Na koniec zachęcam was do zapoznania się z infografiką, która podpowiada w jaki sposób można budować zaangażowanie pracowników. Moim zdaniem, ciągle aktualna :)

y3o3tRT4nL2sCok

Polecamy również:

Opublikowane w:Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *