Przegląd mediów – maj #3

W kolejnym majowym przeglądzie mediów przeczytacie o nowym spojrzeniu na pokolenie Y, o sposobach na budowanie marki pracodawcy na które nie wydacie ani złotówki oraz dowiecie się, dlaczego wdrożenie Exit Interview może stać się korzyścią dla organizacji. Zapraszamy do lektury!

Jak ocalić pokolenie Y?

Piotr Stohnij na swoim blogu formułuje ciekawe wnioski dotyczące pokolenia, któremu poświęcono już mnóstwo artykułów oraz opracowań. Pogłębiona analiza, do której na pewno warto zajrzeć. Co sądzicie o takim podejściu do tego problemu?

The Exit Interview – Approaching it from both sides of the table

Odpowiednia przeprowadzona rozmowa z odchodzącym z firmy pracownikiem to w dalszym ciągu niedoceniane  narzędzie w wielu organizacjach. Niemniej jednak niesie to za sobą ogromne korzyści dla obu stron. Jakie są dobre praktyki i postawy w tym zakresie? Zachęcam do lektury najnowszego wpisu na blogu We Love 9am.

Rescind Gate – Zenefits, Uber and the Quora job offer debacle

What is the best way to start my career:Uber or Zenefits? – zapytał w serwisie społecznościowym Quora jeden z inżynierów. Definitely not Zenefits – takiej odpowiedzi udzielił mu sam założyciel i jednocześnie CEO tej firmy. Bardzo ciekawa sytuacja w kontekście rozmyślań o candidate experience! Opis całej historii a także płynące z niej wnioski znajdziecie w artykule autorstwa Katelyn Lagarde. A co wy byście zrobili na miejscu przedstawicieli obu firm?

10 Free Steps to Improve Your Employer Brand

W jaki sposób można budować markę pracodawcy i to na dodatek bezkosztowo? Poniżej znajdziecie prezentację na ten temat, będącą jednocześnie podsumowaniem webinaru organizowanego przez serwis Glassdoor.

 

Polecamy również:

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *