Przegląd mediów – maj #4

W kolejnym przeglądzie mediów przeczytacie o tym, dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji pracowników, jak budować wizerunek marki w oczach różnych pokoleń oraz jakie niestandardowe pomysły na rekrutacje wykorzystują firmy. Zapraszamy!

Badania opinii pracowników. 11 wskazówek, które warto zapamiętać.

Badanie satysfakcji pracowników jest niezbędne dla właściwego poznania nastrojów i potrzeb. Warto wiedzieć, co członkowie organizacji myślą o atmosferze w pracy, o jej sukcesach i porażkach, jak również poznać ich nastawienie emocjonalne, potrzeby i odczucia oraz wartości jakie dla nich są ważne. Mariusz Bzdęga przygotował 11 wskazówek, które warto zapamiętać przygotowując badania opinii pracowników. Warto do nich zajrzeć!

Inspiracja EB – zakładka kariera IT w Grupie Agora

Prawie rok po debiucie strony kariery Agora wystartowała z nową zakładką karierową dedykowaną obszarowi IT oraz Rozwoju Produktu. Wyszczególnienie miejsca z informacjami dedykowanymi tym działom staje się coraz popularniejsze. Jak oceniacie ten trend?

Panorama HR – przegląd mediów zagranicznych

Portal HRstandard zebrał najciekawsze branżowe informacje z mediów zagranicznych. Szczególnie polecam artykuł o tym, jak wyróżnić firmę nienagannym candidate experience oraz tekst opisujący poszczególne etapy kontaktu z informatykiem, gdzie podkreślono znaczenie różnic w podejściu do osoby dopiero szukającej pracy vs. kogoś o stabilnej pozycji w dotychczasowej pracy.

Jak budować wizerunek atrakcyjnej marki w oczach różnych pokoleń – infografika

Stworzenie marki atrakcyjnej w oczach grupy docelowej to wyzwanie całej organizacji. Znajomość nawyków potencjalnych kandydatów, ich wartości i preferencji może pomóc marce zweryfikować obecną strategię komunikacji i dopracować przekaz rekrutacyjny, by był spójny i skuteczny.

Jak-budowac-wizerunek-atrakcyjnej-marki

Polecamy również:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *