Przegląd mediów – lipiec #2

W drugim lipcowym przeglądzie newsów HR i EB dowiecie się, jak radzą sobie przepracowani polscy millenialsi, jak wygląda praca w Mordorze na Domaniewskiej oraz jaki nietypowy sposób na zwiększenie zainteresowania ogłoszeniem zastosowała jedna z firm. Zapraszamy do lektury!

Szefie, daj żyć! Millenialsi w korporacyjnym potrzasku

Jak wynika z globalnego raportu Ernst & Young, pokolenie Y pracuje po godzinach, rzuca studia na rzecz pracy, a założenie rodziny odkłada w nieskończoność. Jak z pracą radzą sobie polscy millenialsi?

Raport o podejściu do rozwoju osobistego i zawodowego różnych pokoleń Polaków

Jak Polacy definiują rozwój osobisty i zawodowy? Jakie działania podejmują dla rozwoju? Benefit Systems przygotował raport poświęcony rozwojowi osobistemu i zawodowemu Polaków. Okazało się, że 43% Polaków nie podjęła w ostatnim roku żadnych działań dot. rozwoju umiejętności potrzebnych w pracy zawodowej.

1000 funtów za rozmowę o pracę

Agencja Midas Media wymyśliła nietypowy sposób na rekrutację. Osobom, które zjawią się na rozmowie o pracę i przejdą do jednego z końcowych etapów, firma wypłaci 1000 funtów. Jak Wam się podoba taki pomysł na zwiększenie zainteresowania ogłoszeniem wśród kandydatów?

Jak naprawdę wygląda praca w „Mordorze na Domaniewskiej”?

Są zestresowani, zostają po godzinach, ale uważają, że obecna praca jest spełnieniem ich marzeń. Zobaczcie wyniki raportu o pracownikach “Mordoru na Domaniewskiej” przygotowany przez TNS Polska, na zlecenie marki TIGER.

 

559d23f54e0b3_o,size,933x0,q,70,h,14f08d

Polecamy również:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *