Jacek Krajewski

Z wykształcenia socjolog specjalizujący się w dziedzinie komunikacji społecznej. Były rekruter. Od ponad 6 lat pomaga Pracodawcom w doborze odpowiednich narzędzi rekrutacyjno-wizerunkowych w serwisie GoldenLine. Autor bloga (www.jacekkrajewski.pl), na którym porusza tematy z zakresu: HR, marki osobistej oraz nowych mediów.
Zobacz Jacka na GoldenLine!

Wpisy autora
Przeglad Mediow Pazdziernik #5

Przegląd mediów – październik #5

2015/10/30, Jacek Krajewski

W ostatnim październikowym zestawieniu newsów branżowych możecie przeczytać o kłamstwach w CV i o najbardziej kreatywnych kampaniach rekrutacyjnych, dowiedzieć się o stosowaniu hashtagów w działaniach wizerunkowych i obejrzeć nagranie na temat branż, w których nastał rynek pracownika. Zapraszamy do lektury!

Raport Kłamstwa w CV na polskim rynku pracy”

Ponad 23% badanych  w ogóle nie widzi sensu „prześwietlania” potencjalnych pracowników, uważając ten proces za stratę czasu i środków, zwłaszcza podczas prowadzenia masowej, intensywnej rekrutacji. Zobaczcie raport od IBBC Group.

Drogi świecie HR, agencje zatrudnienia to również pracodawcy

Skoro agencja zatrudnienia pełni dla kandydatów tę samą funkcję co pracodawca, powinna również budować świadomie swój wizerunek jako pracodawca” – przekonuje Zyta Machnicka w najnowszym wpisie na swoim blogu. Skorzystają na tym nie tylko same agencje, ale również firmy korzystające z ich usług oraz przede wszystkim kandydaci. Lektura, która mocno daje do myślenia.

W jakich branżach trudno o pracowników?

Sytuacja na rynku pracy staje się coraz lepsza – spada bezrobocie i przybywa ofert pracy. To powoduje, że w niektórych branżach mamy do czynienia z rynkiem pracownika. O tym, jakie są to sektory i w jaki sposób docierać do specjalistów opowiadała w programie “Biznes dla ludzi” ekspert Goldenline Sandra Wiktorko. Zapraszam do obejrzenia nagrania.

Hashtagami jesień się zaczyna

Stanowią swoiste znaki drogowe w internecie. Pozwalają na grupowanie wybranych treści i śledzenie interesujących nas tematów. Po hashtagi (bo o nich mowa) sięgają coraz częściej pracodawcy w swoich działaniach wizerunkowych. Jak je mądrze stosować? Kilka pomocnych wskazówek przygotował Adrian Juchimiuk na blogu agencji MJCC.

Polecamy również:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.