Jacek Krajewski

Z wykształcenia socjolog specjalizujący się w dziedzinie komunikacji społecznej. Były rekruter. Od ponad 6 lat pomaga Pracodawcom w doborze odpowiednich narzędzi rekrutacyjno-wizerunkowych w serwisie GoldenLine. Autor bloga (www.jacekkrajewski.pl), na którym porusza tematy z zakresu: HR, marki osobistej oraz nowych mediów.
Zobacz Jacka na GoldenLine!

Wpisy autora
Przegląd mediów 1

Przegląd mediów – grudzień #1

2015/12/04, Jacek Krajewski

W dzisiejszym przeglądzie branżowych nowinek przeczytacie o specjalnym wydaniu magazynu Rekruter, zastosowaniu narzędzia HubSpot w rekrutacji, raporcie SAZ dotyczącym rynku pracy i niecodziennej kampanii skierowanej do kandydatów z branży IT. 

Specjalne wydanie magazynu Rekruter

Wieczór Rekrutera już za nami. Po raz kolejny utwierdzam się w przekonaniu, że jest to jedno z najciekawszych wydarzeń branżowych w ciągu roku. Serdecznie polecam Wam lekturę specjalnego wydania Rekrutera, w którym oprócz relacji uczestników znajdziecie też wywiady z laureatami konkursu Perły HR. Dodatkowo warto na pewno zajrzeć do wywiadu z Kasią Borowicz na temat współpracy z agencjami rekrutacyjnymi.

Komunikacja kierownicza po polsku [RAPORT]

Firma Martis Consulting we współpracy z portalem PROTO.pl opublikowała niedawno raport dotyczący komunikacji wewnętrznej w firmach. W opinii 45% respondentów kadra kierownicza nie jest świadoma swojej roli w procesie przekazywania kluczowych informacji. Często bierze się to z przekonania, że to dział HR (który pełni tutaj funkcję wsparcia) powinien być za to wszystko odpowiedzialny. Polecam Wam również zapoznanie się z infografiką powstałą na bazie tego opracowania.

Incorporating HubSpot: How We Changed Our Recruitment Marketing

O firmie Netguru co jakiś czas jest głośno w kontekście dobrych praktyk w zakresie employer brandingu (zarówno wewnętrznego jak też zewnętrznego). Niedawno na ich blogu pojawiła się informacja o wdrożeniu narzędzia HubSpot do działań rekrutacyjnych. O komentarz poprosiłem Mariannę Pruchniak – Recrutiment Managera: “HubSpot jest w Netguru dopiero na etapie wdrażania, jednak już dziś widzimy pierwsze efekty – w jednej z prowadzonych przez nas kampanii udało zgromadzić się około trzy razy więcej aplikacji niż standardowo. A to dopiero pierwszy krok.” Trzymam kciuki, bo jest to jedno z pierwszych tego typu działań na polskim rynku.

Raport SAZ o kondycji polskiego rynku pracy

Polska jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się rynków pracy tymczasowej – to tylko jeden z ciekawszych wniosków płynących z najnowszego opracowania przygotowanego przez Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia. Podsumowanie raportu znajdziecie na portalu osobyzasoby.pl.

Tylko dla odważnych?

Dice.com to platforma łącząca pracodawców z kandydatami z branży IT. Jakiś czas temu wystartowali z oryginalną kampanią billboardową o której między innymi możecie poczytać więcej tutaj. Bohaterami niecodziennej sesji byli programiści. Poniżej możecie obejrzeć zakulisowe wideo. Jakie są Wasze spostrzeżenia?

Polecamy również:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.