Sandra Wiktorko

Z branżą rekrutacyjną związana od prawie 10 lat. W GoldenLine w ramach Pracowni EB jako Employer Branding Jedi odpowiada za przygotowanie i realizację strategii employer branding oraz doradztwo w obszarze marketingu rekrutacyjnego. Pasjonuje się budowaniem wizerunku i marki pracodawcy, wystawiając swoich klientów na wyżyny eksperymentu i strategicznych decyzji. Z wykształcenia serbska i polska filolożka, a także absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Budowania Wizerunku Pracodawy na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prywatnie dbająca o równouprawnienie kobiet i mężczyzn, zwłaszcza w sferze pracowniczej!
Zobacz Sandrę na GoldenLine!

Wpisy autora
Przegląd wiadomości z branży rekrutacyjnej i employer branding GoldenLine

Przegląd mediów – czerwiec #2

2016/06/10, Sandra Wiktorko

W pierwszym podsumowaniu czerwca zebraliśmy newsy z kilku różnych płaszczyzn – jak się okazuje – dość pojemnej branży HR.

„Internetowe zwyczaje pokolenia Y”

Serwis notatek.pl umożliwia pobranie raportu dotyczącego zwyczajów pokolenia Y w Internecie, a tym samym wykorzystania ich w procesach rekrutacji. Dowiecie się z niego między innymi w jaki sposób młodzi programiści najczęściej znajdują pracę, jaki profil studentów i absolwentów najlepiej zna języki obce oraz co jest ważne dla pokolenia Y przy wyborze pracodawcy. Temat właściwie ograny, ale warto wyciągnąć z raportu kilka ciekawostek, raport do pobrania TUTAJ.

Zakładka Kariera – Czy warto w nią inwestować? I dlaczego tak?

Badania Online Talent and Communication 2015, przeprowadzane przez Potential Park, rok do roku ukazują wzrost zainteresowania zakładką kariera wśród poszukujących pracy. 85% kandydatów deklaruje, że szuka informacji na stronach karierowych firm, natomiast aż 87% zaznacza, że wchodzi na zakładkę kariera, aby złożyć aplikację. Co się dzieje w przypadku, kiedy nasza strona nie działa lub nie jest dostatecznie funkcjonalna oraz jakie są najnowsze trendy związane z zapomnianą zakładką kariera, opowiada Szymon Motławski z Pracowni EB na webinarze, który możecie odsłuchać tutaj.

MiniMax – Pracodawca do poprawy

Na początku czerwca dziennikarz serwisu INNPoland.pl w artykule Maxxymalizacja pracownika, czyli problemy TK Maxx z wizerunkiem pracodawcy przedstawił nieuczciwą politykę zatrudniania w firmie. To, co budzi największe zaskoczenie to fakt, że w TK Maxx pracuje się jednocześnie w pełnym wymiarze godzin, jak i tylko czasowo. Jak to możliwe? Firma zatrudnia na umowy o pracę, ale wyłącznie na 3/10 etatu. Jest się więc zatrudnionym do pracy 12 godzin w tygodniu, choć pracuje się 40 godzin albo i więcej. Wszystko to brzmi jak czarna magia, ale wyjaśnienie jest bardzo proste, więcej przeczytacie tutaj.

SMT + BLS = WNM (Wielka Nieskończona Misja)

Na koniec przykład rewelacyjnego video, podsumowującego piknik towarzyszący połączeniu dwóch spółek z branży IT. Dużo energii, mocy, ciepła, kolorów, radości, a co ważne poczucia wspólnoty w obliczu ogromnej zmiany. Wspaniała identyfikacja wizualna tego, co nadchodzi wielkimi krokami [nowa nazwa powstała po połączeniu wciąż jest pilnie strzeżona:)], duża doza tajemniczości… a na końcu średnik. Wiecie dlaczego? Brrrrawo! Czekamy na więcej! A do obejrzenia filmu, zapraszam TU.

Dodatkowo:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.