Sandra Wiktorko

Z branżą rekrutacyjną związana od prawie 10 lat. W GoldenLine w ramach Pracowni EB jako Employer Branding Jedi odpowiada za przygotowanie i realizację strategii employer branding oraz doradztwo w obszarze marketingu rekrutacyjnego. Pasjonuje się budowaniem wizerunku i marki pracodawcy, wystawiając swoich klientów na wyżyny eksperymentu i strategicznych decyzji. Z wykształcenia serbska i polska filolożka, a także absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Budowania Wizerunku Pracodawy na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Prywatnie dbająca o równouprawnienie kobiet i mężczyzn, zwłaszcza w sferze pracowniczej!
Zobacz Sandrę na GoldenLine!

Wpisy autora

Przegląd mediów – październik #2

2016/10/14, Sandra Wiktorko

Kolejny październikowy przegląd mediów przed nami! Tym razem przeczytacie o kolejnej edycji konkursu EB Kreator, raporcie Hatalskiej na temat scenariuszy pracy w przyszłości, a także zapoznacie się z nową kampanią rekrutacyjną PZU i zmianami w systemie ocen rocznych ING.

Wystartowała III edycja konkursu EB Kreator!

Konkurs EB Kreator jest skierowany do aktywnych pracodawców. Employer branding to w obecnych realiach rynkowych strategiczne wyzwanie dla każdej organizacji. Celem konkursu jest pokazanie najlepszych projektów na polskim rynku oraz zainspirowanie pozostałych firm do podejmowania działań wokół budowania wizerunku firmy jako pracodawcy. Prestiżowe wyróżnienie EB Kreator nie pozostaje bez echa na rynku pracy. Pojawiające się publikacje budzą zainteresowanie różnych grup – zarówno studentów i absolwentów, jak i profesjonalistów z doświadczeniem. EB Kreator jest wiarygodną gwarancją wysokiej pozycji rynkowej laureatów i jednym z narzędzi komunikowania marki pracodawcy. To także znakomita okazja, aby pochwalić się osiągnięciami firmy, podkreślić jej pozytywny wizerunek i zyskać uznanie branży, bo konkurs stwarza okazję do porównania własnych rozwiązań w gronie innych uczestników. Statuetka i tytuł „EB Kreatora” są również docenieniem pracy, którą wkładają całe zespoły w realizację założonych w firmie działań employer brandingowych. Serdecznie zachęcam do zgłoszeń.

Scenariusze przyszłości [raport by Hatalska]

Kiedy mowa o  scenariuszach przyszłości pracy, najczęściej wskazuje się ten związany z  rozwojem technologii. Mówi się o  automatyzacji i  sztucznej inteligencji, robotach. O  tym, czy i na ile zastąpią pracę człowieka. Mimo iż czynnik technologiczny jest kluczowy w kontekście tego, jak będzie wyglądał rynek pracy w przyszłości, to nie jest to czynnik wiodący. W raporcie, który możecie pobrać tutaj (pobranie via pay with a tweet), znalazło się pięć scenariuszy dotyczących tego, jak może (z naciskiem na może) wyglądać praca przyszłości. Każdy z nich stanowi odpowiedź na czynnik zmian – oprócz technologicznego w  prognozie uwzględniony został także czynnik społeczny, ekonomiczny, polityczny i  środowiskowy. Zapraszam!

Praca w PZU dobrze wróży

Wczoraj światło dziennie ujrzał kolejny z filmów rekrutacyjnych PZU S.A. Kto jeszcze nie widział, czym prędzej klika TU, wyciąga wnioski i poddaje się refleksji :) To, co na pewno rzuca się w oczy i uszy to fakt, iż EVP PZU zostało wyłożone jasno i klarownie. Good Job Panie i Panowie! Więcej na temat całej kampanii Praca w PZU Dobrze Wróży przeczytacie w tym miejscu.

Dodatkowo:

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.