Przegląd mediów – czerwiec #3

Piątek oznacza nie tylko początek weekendu, ale i nowy przegląd branżowych nowinek na blogu. Zajrzyj i sprawdź, dlaczego w rekrutacji warto być transparentnym, jakie są przydatne narzędzia dla HR-u, jak emocje przekładają się na EVP i zagraj w nową grę rekrutacyjną EY. Do dzieła!

Transparentość is the new black

Aż 65% rekruterów spotkało się z sytuacją, w której kandydat odrzucił złożoną mu ofertę pracy ze względu na zbyt niskie oferowane zarobki. Zarówno dla kandydata jak i rekrutera oznacza to często kilka tygodni zaangażowania włożonego w przygotowania do rekrutacji, które kończą się zawodem. Czy podanie kluczowych informacji o stanowisku już na początku rekrutacji może zwiększyć szanse na rekrutacyjny sukces? Z pewnością! Zajrzyj do artykułu, aby sprawdzić, dlaczego warto być na tak z transparentnością.

Przydatne narzędzia dla HR-owców

Maja Gojtowska przygotowała na swoim blogu listę polskich narzędzi, które mogą być przydatne w pracy HR-owca – w rekrutacji, selekcji czy komunikacji wewnętrznej. Zestawienie jest aktualizowane, więc warto zaglądać do niego, aby być na bieżąco z nowinkami, które mogą ułatwić codzienną pracę w dziale HR. Zajrzyj!

Emocje a wartości firmy

W najnowszym wpisie na swoim blogu Ula Zając-Pałdyna pisze o Employee Value Proposition, czyli takich wartościach, którymi firma kieruje się na co dzień oraz z którymi mogą ją identyfikować przyszli i obecni pracownicy. Często nie jest łatwo je zdefiniować, jednak jest to kluczowe – przyciąga do firmy osoby, które wyznają podobne wartości. Firmowe DNA nie może być jednak pozbawione emocji. Sprawdź, dlaczego!

 

Kliknij też w inne ciekawe linki:

Opublikowane w:Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *