Monika Miśtal

Deputy Sales Director w GoldenLine.

Wpisy autora

Przegląd mediów – wrzesień #2

2017/09/15, Monika Miśtal

Pogoda za oknem nie straszna, kiedy na blogu czeka na Was nowy przegląd branżowych nowinek! Dzisiaj o poszukiwaniach idealnego kandydata, o tym, jak wejść w rolę managera i czy pracodawca może upubliczniać wizerunek pracownika w firmowych mediach. 

Idealny kandydat poszukiwany

Direct Search to jedna z najskuteczniejszych metod poszukiwania kandydatów. Pozwala ona na znalezienie pracowników, którzy w najwyższym stopniu spełniają oczekiwania klientów. Firmy chcące dotrzeć do najbardziej wartościowych kandydatów na stanowiska kierownicze, średniego szczebla, menedżerów, jak i innych specjalistów, powinny korzystać z metody bezpośredniego dotarcia do kandydatów.

Wyszukiwarka Kandydatów GoldenLine jest idealnym narzędziem rekrutacji poprzez direct search. W samym sierpniu 2017 roku wiadomość od rekruterów otrzymało 57548 osób posiadających profil zawodowy.

Kogo najczęściej i jakich umiejętności  poszukiwali pracodawcy?  Szczegóły znajdziesz TUTAJ

Wizerunek pracownika wizytówką organizacji – czy również w firmowych mediach? 

Jak wiemy, to pracownicy kreują wizerunek firmy. To oni są ich wizytówką  i grupą ambasadorów. Przedsiębiorstwa w ramach działań informacyjnych upubliczniają wizerunek pracowników w rozmaitych materiałach.  Celem jest budowanie pozytywnego obrazu firmy w oczach jej pracowników oraz ich otoczenia. Często już na etapie rekrutacji lub w trakcie trwania stosunku pracy pracodawca chce otrzymać od pracownika jego zdjęcie w celu różnego wykorzystania np. w intranecie, zewnętrznych mediach społecznościowych firmy czy w gazecie wewnętrznej. Pojawia się jednak pytanie , czy pracodawca ma prawo upubliczniać wizerunek pracownika, a jeśli tak to na jakiej podstawie prawnej? Odpowiedź na to pytanie znajdziesz TU.

Niezadowolony pracownik

W każdej organizacji znajdziemy pracowników,  którzy nieustająco narzekają . Narzekania dotyczą niemal wszystkiego: warunków pracy, klientów, współpracowników, wynagrodzenia, procedur. Zabiera to czas i po prostu odbiera dobrą energię.

Natomiast zadowoleni pracownicy są najlepszą wizytówką firmy – dobrze pracują, przynoszą firmie zyski, a co najważniejsze – mają  pozytywny wpływ na innych współpracowników. Dlatego naturalne jest to, że pracodawcy najchętniej widzieliby u siebie tą grupę osób. Aby to osiągnąć, przykładają coraz większą wagę do zaspokojenia ich potrzeb.

Ale jak radzić sobie z pracownikami,  którzy są  nieustannie niezadowoleni? Jak sprawić , aby ludzie czuli się dobrze i doceniali nasze działania? Tego dowiesz się TUTAJ.

Zostałem managerem… i co dalej?

Co się dzieje, gdy dotychczasowi specjaliści obejmują stanowiska managerskie? Takie osoby bardzo często są zagubione w nowych obowiązkach. Wynika to przede wszystkim ze zmiany rodzaju podejmowanych decyzji i braku doświadczenia w zarządzaniu zespołem. Dodatkowo nowe wyzwania i natłok pilnych spraw powodują, że niekiedy muszą wejść w nową rolę bardzo szybko. Takie okoliczności nie są przyjazne dla młodego managera, który powinien wiedzieć, jaka jest  jego rola i jak się do niej przygotować .

O tym, jak dobrze wejść w swoją nową rolę i jakich błędów unikać, przeczytacie TUTAJ.

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.