Karolina Sójkowska

Deputy Sales Director w GoldenLine.

Wpisy autora

Przegląd mediów – styczeń #3

Przed weekendem zajrzyj do nowej prasówki! Dziś o tym, jak przygotować zgłoszenie w konkursie EB Kreator, ilu kandydatów stara się podkolorować swoje CV oraz o tym, czy papierowe CV przejdzie niebawem do historii.

Nie zwlekaj! Zgłoś swój projekt już dzisiaj…

Jeszcze tylko tydzień pozostał, aby podzielić się swoimi osiągnięciami z zakresu employer brandingu i marketingu rekrutacyjnego. Przeprowadziliście w zeszłym roku wyjątkową kampanię w social mediach? A może stworzyliście oryginalne ogłoszenie rekrutacyjne, na które odpowiedzieli właśnie ci kandydaci, których poszukiwaliście? A może nagraliście video wizerunkowo-rekrutacyjne, którym chcecie się pochwalić? Aż w 7 kategoriach możecie zgłosić swoje projekty i stać się inspiracją dla innych.

Zapraszam serdecznie :) Przed nami 4 edycja konkursu EB Kreator! Więcej szczegółów o tym, jak przygotować zgłoszenie konkursowe, znajdziecie tutaj.

Najważniejsze pierwsze wrażenie, czyli papierowy życiorys odchodzi do lamusa…

Chcąc zdobyć tę wymarzoną pracę, kandydat powinien wyróżnić się na rynku rekrutacyjnym. Biorąc pod uwagę, że rekruterzy korzystają z coraz bardziej nowoczesnych narzędzi w swojej codziennej pracy, kandydat powinien zadbać o to, aby to właśnie jego CV zwróciło uwagę. Warto zadbać o profesjonalny profil w serwisie społecznościowym bądź stworzyć videoprezentację – to właśnie dzięki niej będziemy mogli zaprezentować nie tylko swoje twarde kompetencje. Być może już niedługo papierowe CV będzie tylko historią? Więcej o tym w artykule Papierowy życiorys odchodzi do lamusa.

Kłamstwo w CV? Nie popłaca…a jednak to robimy!

Czy zdarzyło Wam się kiedyś dostać “podkolorowane” CV od kandydata? Albo takie, które zrobiło na Was olbrzymie wrażenie, a dopiero na rozmowie rekrutacyjnej okazało się, że nie do końca pokrywa się z prawdą? Niestety lista wymagań potencjalnego pracodawcy bywa długa, a kandydat skuszony ciekawym ogłoszeniem może puścić wodze fantazji, aby wpasować się w oczekiwania… Osobiście nie zachęcam do nawet najmniejszego kłamstewka – ono zawsze wyjdzie, a zła opinia o kandydacie będzie się za nim ciągnąć przez długi czas… Jednak 10% kandydatów decyduje się na ten krok. Czy Warto ryzykować? Więcej na ten temat w artykule 10% Polaków przyznaje się do “fake info” w rekrutacji.

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.