Monika Miśtal

Deputy Sales Director w GoldenLine.

Wpisy autora

Przegląd mediów – kwiecień #1

2018/04/06, Monika Miśtal

Przed weekendem zajrzyjcie do nowego przeglądu branżowych newsów – dzisiaj o tym, jak przekonać do firmy współczesnych kandydatów, jakie kampanie employer brandingowe są prowadzone w niestandardowych branżach i o czym możecie przeczytać w nowym Magazynie Rekruter.

Jak zachęcić Millenialsów?

Zeszłoroczny raport National Federation of Independent Businesses pokazał, że amerykański rynek pracy jeszcze nigdy w 43-letniej historii tego badania nie był tak ciasny jak obecnie. 17% małych firm wymienia znalezienie wykwalifikowanej kadry jako największy problem przedsiębiorstwa, a 32% przyznało, że nie udało im się na czas znaleźć pracowników na wolne stanowisko. Co zrobić, żeby współczesny kandydat powiedział „tak”? Co może zrobić pracodawca? Czego pragną pracownicy? Jakie benefity proponują pracodawcy? Czy urządzenia do pracy mają wpływ na decyzję kandydata? Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziecie tutaj.

Employer branding w służbach mundurowych

Pracodawcy są coraz bardziej świadomi istoty działań employer brandingowych. Zauważalne jest rosnące zainteresowanie tematem budowania marki pracodawcy. Staje się on ważny wśród różnych branż – ale czy wiecie, że filmy rekrutacyjne i całe kampanie coraz częściej wypuszczają siły zbrojne czy policja? Zapraszam to obejrzenia 6 kampanii z różnych krajów, które zasługują na szczególną uwagę.

Nowy numer Magazynu Rekruter

Skuteczne badania zaangażowania pracowników, oceny pracownicze – przeżytek czy konieczność? – te i inne informacje dotyczące zarządzania pracownikami znajdziesz w marcowym numerze Magazynu Rekruter.

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.