Magdalena Ostrowska

Advertising & Employer Branding Project Manager w Pracowni EB GoldenLine.

Wpisy autora

Przegląd mediów – styczeń #2

Jak co piątek na blogu czeka na Was podsumowanie tygodnia. Tym razem znajdziecie w nim podsumowanie rekrutacji w 2018 roku, artykuł o branżach, w których już zaraz trudno będzie o pracownika i tekst o grywalizacji w rekrutacji. Zajrzyjcie!

Znajdę Cię…

Przeglądanie profili zawodowych kandydatów jest jednym z elementów procesu rekrutacyjnego. Możliwość zaprezentowania doświadczenia zawodowego to z jednej strony personal branding, a z drugiej otwarta furtka dla rekruterów, którzy mogą precyzyjnie szukać kandydatów o określonych kompetencjach zawodowych. W rankingu GoldenLine najbardziej poszukiwani pracownicy 2018 roku to specjaliści z zakresu IT, sprzedaży i finansów, ale nie tylko. Przeczytajcie, jakie jeszcze specjalizacje były poszukiwane przez pracodawców oraz w jakim wieku są najbardziej poszukiwani pracownicy.

 

Dostosuj się!

Rynek pracy nieustannie ewoluuje. Zarówno pracownicy, jak i pracodawcy zmieniali w ostatnich latach swoje podejście. Pracownicy inaczej się komunikują, mają wyższe oczekiwania i świadomie podejmują decyzje o zmianie pracy. Z kolei pracodawcy z coraz większym zaangażowaniem umacniają swoją markę. Podejmują działania, które mają wspierać procesy rekrutacyjne i budować zaangażowanie pracowników. Niestety osób, które aktywnie szukają pracy jest coraz mniej. To spowoduje, że w niektórych branżach będzie brakować pracowników. Sprawdź, w jakich zawodach będą największe problemy z pozyskaniem pracowników do pracy.

Mam grać?


Czy faktycznie odeszliśmy już od tych chwil, kiedy w miłym gronie rzucaliśmy kostką? Już sam moment startu był emocjonujący, a jeśli po drodze wyprzedziliśmy rywala, to gra nie była już tylko zabawą, ale również ekscytującą rywalizacją. Okazuje się, że gry zaczynają nabierać nowego znaczenia i są wykorzystywane przez pracodawców jako niestandardowe metody, które sprawdzają się w wielu obszarach. Szczegółowo opisuje to Maja Gojtowska. Przeczytajcie, jak wykorzystać grywalizację w rekrutacji i edukacji pracowników.

Komentarze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.