XIII edycja konferencji HR Factor – Story of employee life cycle

29 maja w Warszawie  odbędzie się XIII edycja HR FACTOR – konferencji, która na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń świadomych HR-owców. Gospodarzem spotkania będzie EY Academy of Business.

Spotkanie będzie miało formę holistycznego spojrzenia na najważniejsze wątki dotyczące employee life cycle – od pierwszego styku z marką pracodawcy, poprzez stymulowanie zaangażowania i motywacji, na relacjach z alumnami kończąc.

Eksperci podczas wystąpień wezmą pod lupę każdy etap obecności potencjalnego pracownika w organizacji. Wszystkie tematy zawarte będą w czterech głównych modułach tematycznych: #HIRE, #INSPIRE, #ADMIRE #RETIRE.

 

Temat które m.in. zostaną poruszone podczas konferencji:

·        Jak wykorzystać YouTube i youtuberów w employer brandingu?

·        Jak upolować i oswoić Młodego (pracownika)

·        Niewidzialna moc kultury organizacyjnej – jak ją komunikować?

·        Zarządzanie organizacją – różne kompetencje, różna motywacja?

·        Zgrywalizowane kompetencje – jak managerowie zdobywają kolejne levele?

·        „Odchodzę!” – zadbaj o relacje z byłymi pracownikami

 

Organizatorzy przygotowali:

  • WORKSHOP SESSIONS

Przestrzeń do dzielenia się doświadczeniami i wypracowywania konkretnych rozwiązań.

  • BEST PRACTICE ONLY

Dobre praktyki prezentowane przez influencerów i liderów HR z dużych organizacji.

  • OVERVIEW HR

Przegląd najnowszych rozwiązań, narzędzi, usług i HR-owych innowacji.

  • AFTER HR PARTY

HR-owy chillout – czas na networking i rozmowy z partnerami konferencji.

 

Strona wydarzenia: www.hrfactor.pl

Wydarzenie na FB – https://link.do/47A0u

Organizatorem jest Studio Wiedzy Sp. z o.o. które skupia pod swoim szyldem portal HRnews.pl, wydarzenia dla HR (Brunch EB, HR FACTOR, HR na Śniadanie, Employer Brand Leaders Traning, NarzędziowniaHR) oraz agencje employer brandingową Grow HR.

Patronem medialnym wydarzenia jest serwis GoldenLine.

 

Opublikowane w:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *